Suomi on matkalla kohti hiilineutraaliutta. Kovan tavoitteen saavuttamiseksi tarvitaan tietoa siitä, vähenevätkö päästöt halutulla tahdilla vai eivät. Tiivistimme päästödatan puhuttelevaksi tekstiksi ja kuviksi. Näin viritimme keskustelua sekä eduskunnassa että somessa.
Suomen hallitus asetti tavoitteekseen tehdä Suomesta kiertotalouden edelläkävijä. Talousjärjestelmän muutos on kuitenkin niin iso asia, ettei se tapahdu pelkin poliittisin päätöksin. Autoimme ministeriöitä varmistamaan, että vuorovaikutus sidosryhmien kanssa toimii ja että valmistelu saa ansaitsemaansa näkyvyyttä.
Kosmetiikkayhtiö Lumene täytti 50 vuotta ja halusi nostaa juhlavuoden teemaksi vastuullisuuden. Yhtiö oli tehnyt jo pitkään vastuullisia tekoja, mutta oli nyt uuden edessä: vastuullisuudesta ei oltu juurikaan viestitty aiemmin ulospäin.
Pro-tukipiste tukee seksi- ja erotiikka-aloilla toimivia ihmisiä sekä ihmiskaupan uhreja ja puolustaa heidän ihmisoikeuksiaan. Järjestö halusi 30-vuotisjuhlavuotensa kunniaksi kääntää kaikki viestintänsä peruskivet.
Asiantuntijoiden viestintäkoulutus ei tarkoita enää yksittäisiä Twitter-seminaareja, vaan valmennusohjelmia. Viestintätaitojen lisäksi valmennuksessa kasvavat itseluottamus ja uskallus viestiä.
Päijät-Sote kokoaa yhteen Päijät-Hämeen alueen sosiaali- ja terveyspalvelut ja helpottaa palvelujen löytämistä. Olemme kulkeneet Päijät-Soten matkassa alusta saakka strategisena viestinnän kumppanina, tekijänä ja ajattelun apuna.
Hyvät päätökset vaativat jatkuvaa keskustelua yhteiskunnan eri toimijoiden kesken. Työ- ja elinkeinoministeriö ryhtyi kehittämään yhteistyötään sidosryhmiensä kanssa ja nosti vuoropuhelun kaiken tekemisen ytimeen.
SOSTE kokoaa yhteen sosiaali- ja terveysjärjestöjä rakentamaan sosiaalisen hyvinvoinnin ja terveyden edellytyksiä, osallistumismahdollisuuksia sekä oikeudenmukaista ja vastuullista yhteiskuntaa. Autoimme SOSTEa tekemään vaikuttavaa ja puhuttelevaa visuaalista viestintää.
Autamme asiakkaitamme kuuntelemaan sidosryhmiään virtuaalisten työpajojen, keskustelutilaisuuksien ja seminaarien avulla. Virtuaalitilaisuuden onnistuminen ei ole kiinni teknisestä alustasta tai työkaluista, vaan huolellisesta suunnittelusta, tarkasta osallistujien ja puhujien ohjeistamisesta ja ammattitaitoisesta fasilitoinnista.
Viestinnän suunnittelu on kaikkea muuta kuin markkinointia ja mainontaa. Sen avulla määritetään yrityksen tai hankkeen olemassaolon tarkoitus ja viestinnän perusta. Autoimme tutkimushankkeesta liiketoimintaan tähtävää LignoSphereä kiteyttämään uniikin arvonsa strategisesti ja visuaalisesti vakuuttavaksi kokonaisuudeksi.
