Asiantuntijoiden koulutus ei ole enää yksittäisiä Twitter-seminaareja vaan valmennusohjelmia. Viestintätaitojen lisäksi valmennuksessa kasvavat itseluottamus ja uskallus viestiä.
Viestinnän suunnittelu on kaikkea muuta kuin markkinointia ja mainontaa. Sen avulla määritetään yrityksen tai hankkeen olemassaolon tarkoitus ja viestinnän perusta. Autoimme tutkimushankkeesta liiketoimintaan tähtävää LignoSphereä kiteyttämään uniikin arvonsa strategisesti ja visuaalisesti vakuuttavaksi kokonaisuudeksi.
Skolar Award on kilpailu, joka kokoaa nuoret tutkijalupaukset Helsinkiin pitchaamaan 100 000 euron arvoisesta tutkimusstipendistä Slush-yleisön edessä.
Vielä vuoden 2017 lokakuussa Esko Valtaoja oli Suomen ainoa tunnettu tutkija. Oli siis aika laittaa nimilista uusiksi.
Posti halusi herättää yhteiskunnallista keskustelua verkkokaupan ympäristövaikutuksista. Autoimme heitä luomalla kampanjan.
Ilmastopaneeli edistää tieteen ja politiikan välistä vuoropuhelua ilmastokysymyksissä. Monitieteellinen paneeli antaa suosituksia hallituksen ilmastopoliittiseen päätöksentekoon.
