Skolar Award

Brändi- ja verkkosivu-uudistus

Pulma

Kaskas Median Skolar-tiimin ja Slushin kanssa yhteistyössä järjestetty tiedepitchauskilpailu on ollut oma intohimoprojektimme jo viiden vuoden ajan. Skolar Award -nimen alla kulkeva 100 000 euron arvoinen palkinto parhaasta pitchistä myönnetään kerran vuodessa kunnianhimoiselle ja hyvin esitellylle tutkimusidealle Slushin lavalla. Itse finaalia edeltää pitkä viestintämaraton, jonka pyrkimyksenä on tavoittaa postdoc-tutkijat ympäri maailmaa. Toimiva ja informatiivinen verkkosivusto on kilpailun viestinnän kulmakivi.

Ratkaisu

Skolar Award -sivusto uudistettiin vuonna 2018 yhdessä brändiuudistuksen kanssa. Sivuston vanhat sisällöt järjestettiin uudelleen käyttäjälähtöisesti. Brändille luotiin uusi visuaalinen ilme ja kuvalinja. Koska Skolar on suunnattu nuorille tutkijoille ja sen arvoihin kuuluvat hauskuus ja rohkeus, visuaalisesta ilmeestä haluttiin iloinen ja tutkijapiireissä yllättävä. Valokuvissa ja videoissa haluttiin tuoda esiin oivaltava ja leikkisä ote, pienellä twistillä.

Tutustu Skolariin.