Valikoituja töitämme
Suomi on matkalla kohti hiilineutraaliutta. Kovan tavoitteen saavuttamiseksi tarvitaan tietoa siitä, vähenevätkö päästöt halutulla tahdilla vai eivät. Tiivistimme päästödatan puhuttelevaksi tekstiksi ja kuviksi. Näin viritimme keskustelua sekä eduskunnassa että somessa.
Suomen hallitus asetti tavoitteekseen tehdä Suomesta kiertotalouden edelläkävijä. Talousjärjestelmän muutos on kuitenkin niin iso asia, ettei se tapahdu pelkin poliittisin päätöksin. Autoimme ministeriöitä varmistamaan, että vuorovaikutus sidosryhmien kanssa toimii ja että valmistelu saa ansaitsemaansa näkyvyyttä.
Kosmetiikkayhtiö Lumene täytti 50 vuotta ja halusi nostaa juhlavuoden teemaksi vastuullisuuden. Yhtiö oli tehnyt jo pitkään vastuullisia tekoja, mutta oli nyt uuden edessä: vastuullisuudesta ei oltu juurikaan viestitty aiemmin ulospäin.
Pro-tukipiste tukee seksi- ja erotiikka-aloilla toimivia ihmisiä sekä ihmiskaupan uhreja ja puolustaa heidän ihmisoikeuksiaan. Järjestö halusi 30-vuotisjuhlavuotensa kunniaksi kääntää kaikki viestintänsä peruskivet.
Asiantuntijoiden viestintäkoulutus ei tarkoita enää yksittäisiä Twitter-seminaareja, vaan valmennusohjelmia. Viestintätaitojen lisäksi valmennuksessa kasvavat itseluottamus ja uskallus viestiä.