Poikkeustila-blogisarja antaa äänen tutkijoille

Poikkeustila on Kaskas Median blogisarja, joka tarjoaa luotettavaa tietoa koronaviruspandemian vaikutuksista yhteiskunnan eri osa-alueilla. Me Kaskas Mediassa uskomme tutkittuun tietoon ja yhteiskunnalliseen vuorovaikutukseen. Tuomme mukaan keskusteluun myös […]

Vuorovaikutuksen merkitys korostuu etätyöskentelyssä

Me Kaskasilla uskomme, että ihmisten välistä vuorovaikutusta vaaditaan oppimiseen, päätöksentekoon ja yhteiseen ymmärryksen synnyttämiseen. Olemme keskustelun, ymmärtämisen ja kuuntelemisen puolestapuhujia. Koronavirus ajoi meidät kuitenkin tilanteeseen, jossa kasvokkaisia […]

Miten tehdä hyvä viestintäsuunnitelma hankkeelle?

Saitko tutkimus- tai kehittämishankkeellesi rahoituksen? Mahtavaa! Tämä kirjoitus on tehty avuksesi. Kerron, miten hanke- tai projektisuunnitelman pohjalta syntyy hyvä viestintäsuunnitelma. Ajatuksella tehty viestintäsuunnitelma luo rauhan tutkimiselle ja […]

Mari Kiviniemi kehittämään hankeviestinnän palveluita

Tutkimusviestinnän moniosaaja Mari Kiviniemi haluaa helpottaa työllään kiireisen asiantuntijan viestintätuskaa. Kiviniemi tunnetaan myös Pointti perille -blogistaan, jossa hän naurattaa tutkijoita ja viestinnän ammattilaisia oivaltavilla piirroksillaan. Mari Kivininiemi, […]

Kaskas Media hakee AD:ta

Sinä kokenut visuaalinen suunnittelija, meillä olisi sinulle paikka! Etsimme Kaskas Median kasvavaan visuaalisen suunnittelun tiimiin vakituista AD:ta nykyisen AD:n perhevapaan ajaksi ja sen yli. AD:n tehtävissä pääset […]

Näin pitchaat tutkimuksesi – katso videot!

Pitch eli hissipuhe kokoaa tutkimuksen ydinsanoman helposti pureskeltavaksi kokonaisuudeksi. Hyvässä pitchissä on toimiva rakenne, selkeät slidet ja esittäjä, joka on aidosti läsnä kuulijoilleen. Loimme videosarjan, jonka avulla […]